“Зеленський перейшов червону межу диктатури”. Іноземні ЗМІ продовжують обурюватися через закриття “112 Україна”, NewsOne і ZiK – 24 Новини

“Зеленський перейшов червону межу диктатури”. Іноземні ЗМІ продовжують обурюватися через закриття “112 Україна”, NewsOne і ZiK

Закриття президентом Володимиром Зеленським опозиційних телеканалів “112 Україна”, NewsOne і ZiK для світових ЗМІ – топ-тема вже більше тижня. Журналісти різних країн задають, по суті, одне і те ж питання: чому глава української держави перейшов “червону межу” і зважився на відверто незаконний крок? І чи поклала ця подія початку побудови диктатури в країні? Про це повідомляє “112 Україна”.

Так, французький сайт новин AgoraVox, у своєму матеріалі, з посиланням на користувачів соцмереж зазначає, що “Зеленський щойно перейшов червону межу диктатури, наважившись зробити те, на що не наважився навіть Порошенко!”

“Зеленський виправдав свою цензуру тим, що заявив у Твіттері, що Україна підтримує свободу слова, але не пропаганду, що фінансується агресором…” Є чим вдавитися (жовтим) сміхом читаючи такий пост. Де докази того, що ці ЗМІ фінансуються Росією? Де судовий розгляд, що приводить до доказів цього? Де офіційне оголошення Україною війни Росії, щоб потенційно виправдати цензуру ЗМІ ” “фінансованих країною-агресором”??? І особливо якщо цензура і диктатура, які проповідує постмайданська Україна, відповідають “європейським цінностям”, то європейцям пора ставити питання”, – йдеться в статті.

Автори матеріалу також нагадують, що європейські та міжнародні федерації журналістів засудили такий крок українського президента.

“Європейські та міжнародні федерації журналістів (FEJ і IFJ), схоже, не дотримуються тієї ж концепції, що і Зеленський, про “європейські цінності”, оскільки вони засудили закриття цих трьох телеканалів, яке вони кваліфікували як заборону “позасудового і політично мотивована і явна атака на свободу преси, яку необхідно терміново скасувати”, – пише видання.

Нагадаємо, американський тижневик Barron’s, який випускає Dow Jones & Company, опублікував статтю, в якій заявляє, що заборонені телеканали виступили проти політичних репресій щодо неугодних ЗМІ.

“Ситуація в країні не покращиться, якщо Зеленський закриє “небажані” канали”, – йдеться в їхній спільній заяві. “Медведчук заявив журналістам, що заборона є незаконною. Він сказав, що “згідно з українським законодавством, санкції не може бути застосовано до українських громадян і компаній”, – повідомляє інформаційний ресурс, додаючи, що “колишній комік Зеленський” прийшов до влади у 2019 році з обіцянками припинити війну на сході України, проте його нездатність швидко виконати це зобов’язання спричинила різке падіння його рейтингів та рейтингів його провладної партії.

А кубинське інформагентство Prensa Latina, засноване в 1959 році, опублікувало матеріал, присвячений ініціативі партії “Опозиційна платформа – За життя” оголосити імпічмент чинному президенту України Володимиру Зеленському.

“ОПЗЖ почне у Верховній Раді України процес імпічменту проти президента країни Володимира Зеленського, заявив співголова цієї партії Вадим Рабінович. Заклик до судового переслідування правителя пов’язаний із санкціями, запровадженими щодо телеканалів “112 Україна”, ZIK і NewsOne. Глава держави (Володимир Зеленський, – ред.) написав у Твіттері, що “санкції – складне рішення”, але при цьому розцінив заборонені канали як пропагандистські ЗМІ”, – інформує читачів агентство.

Prensa Latina зазначає, що у відповідь на ці заходи голова політради партії “Опозиційна платформа – За життя” Віктор Медведчук заявив, що Зеленський має намір “очистити інформаційне поле” і в такий спосіб зупинити падіння своєї популярності.

“Ми проведемо позачерговий партійний з’їзд та ініціюємо процедуру висунення конституційного звинувачення президенту Зеленському, який висміював виборців і країну”, – сказав своєю чергою народний депутат України від ОПЗЖ Вадим Рабінович.

Інформагентство повідомляє також, що на останніх виборах 2019 року ОПЗЖ посіла друге місце після провладної партії “Слуга народу”.

Однак, додає Prensa Latina, згідно з опитуванням Київського міжнародного інституту соціології, провладна партія опустилася на друге місце (11,9%), поступившись партії Медведчука (15,7%).

Раніше агентство Reuters повідомляло, що “в указі президента, опублікованому пізно ввечері у вівторок (2 лютого, – ред.), йдеться про те, що “особливі економічні та інші обмежувальні заходи” буде застосовано щодо Тараса Козака, депутата від фракції “Опозиційної платформи – За життя”, а також восьми ЗМІ та телекомпаній. У постанові мотивів такого рішення не наведено”.

Ще одне популярне іспанське агентство “Європа прес” вказало, що Міжнародна федерація журналістів (IFJ) також засудила рішення Зеленського, яке вона охарактеризувала як “позасудову і політично мотивовану заборону” та “очевидну атаку на свободу преси”. Вона закликала українську владу “терміново скасувати заборону” і “поважати право на свободу інформації та висловлення думки”. Генеральний секретар IFJ Ентоні Белланжер додав, що закриття є “свавіллям”, наголосивши на тому, що такі дії є “неприйнятними в умовах демократії”. Так само він відповів, що “це ставить під загрозу роботу кількасот співробітників, які не мають нічого спільного із власниками ЗМІ (де вони працюють)”.

Відповідні новини опублікував найбільший інтернет-портал Yahoo та провідні загальнонаціональні ЗМІ багатьох країн світу – Канади, Індії, Ірландії, Сінгапуру та інших.

Міжнародне французьке радіо у своєму матеріалі, присвяченому закриттю українських телеканалів, зазначило таке: “…Популярність президента сягнула рекордно низького рівня. Якщо найближчим часом відбудуться нові парламентські вибори, опозиційна партія вийде на перше місце. Сам Зеленський використав олігархічний ланцюжок, щоб стати главою держави, але тепер він своєю чергою намагається захистити себе від сили цих пропагандистських мереж, яка йому протидіє”.

З посиланням на наведений вище матеріал французька “Вікіпедія” доповнила статтю про Зеленського абзацом про те, що “цей крок (закриття каналів, – ред.) зроблено за вказівкою адміністрації нового президента США Джо Байдена на тлі зростання намірів виборців проголосувати за проросійських кандидатів”.

Матеріал на тему закриття українських телеканалів опублікувало італійське Державне агентство АНСА англійською та італійською мовами. Провідна іспанська газета – барселонська La Vanguardia – публікує матеріал державного інформагентства EFE, в якому йдеться про таке:

“Медведчук заявив у відповідь на санкції, що Зеленський має намір “очистити інформаційне поле” і таким чином зупинити падіння рейтингу, а також звинуватив президента в небажанні реагувати на нерозв’язані проблеми, такі як конфлікт на сході України з проросійськими повстанцями, зростання цін на газ, відсутність вакцин від Covid або обмеження щодо використання російської мови. Зеленський прийшов до влади у 2019 році після перемоги на виборах, на яких він набрав понад 73% голосів, а його партія “Слуга народу” отримала 43% на парламентських виборах та стала першою політичною силою. На сьогодні, згідно з опитуванням Київського міжнародного інституту соціології (КМІС), яке провели минулого вівторка, Зеленському довіряють тільки 35,6%, а провладна партія опустилася на 2-ге місце (11,9%) після політичної сили Медведчука (15,7%)”. Цей матеріал передрукувало в Іспанії столичне видання El Diario, а також регіональні видання з Андалузії та Галісії.

Крім того, цей матеріал передрукували столичні іспанські видання El Diario, Vozpópuli, Radio Popular S.A. COPE, у Мексиці – одна з найстаріших газет Excélsior (Мехіко), а в Аргентині – відомий інформаційний сайт Infobae, провідна газета Clarin.

Агентство “Ассошіейтед прес” опублікувало матеріал про блокування трьох українських телеканалів, в якому подало думки різних сторін конфлікту.

Той самий матеріал передрукували провідні ЗМІ США – Washington Post, FoxNews, сайт новин каналу АВС, U.S. News & World Report, The Philadelphia Inquirer, інтернет-портал Yahoo, Star Tribune (найбільш тиражна газета в американському штаті Міннесота).

Видання “Файненшл Таймс” опублікувало статтю, в якій назвало рішення Зеленського суперечливим: “Заходи, вжиті проти каналів, є останнім із низки суперечливих кроків, які, за словами адміністрації Зеленського, спрямовано на протидію зовнішнім і внутрішнім загрозам національній безпеці”.

А в матеріалі сайту “Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода” йдеться про те, що: “ЄС ставить під сумнів санкції президента України щодо телеканалів. У письмовій заяві від 3 лютого прес-секретар глави зовнішньополітичного відомства ЄС Жозепа Борреля заявив, що “хоча зусилля України з метою захисту своєї територіальної цілісності та національної безпеки, а також захисту від маніпуляцій інформацією є законними, зокрема враховуючи масштаби кампаній дезінформації, що зачіпають Україну, зокрема із-за кордону, це не має відбуватися за рахунок свободи ЗМІ, а має здійснюватися з повною повагою основних прав і свобод та відповідно до міжнародних стандартів”. У заяві наголошено на тому, що “будь-які вжиті заходи мають бути пропорційними меті” і що Брюссель зв’яжеться з українською владою, щоб отримати додаткову інформацію з цього питання”.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів “112 Україна”, NewsOne і ZіK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, до телеканалів застосовані санкції протягом п’яти років.  Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів.

Після блокування мовлення трьох телеканалів ефіри можна дивитися на YouTube.

Онлайн-трансляцію телеканалу ZIK дивіться тут:

Онлайн-трансляцію телеканалу “112 Україна” дивіться тут:

Онлайн-трансляцію телеканалу NewsOne дивіться тут:


ВІД MY.UA


ВІД LUCKYADS


ВІД OBLIVKI

Від Smi.biz


You may also like...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Мы в соц. сетях