CRM-система BAS для роздрібної торгівлі
Роздрібна торгівля відрізняється від інших способів комерційної діяльності обсягом покупок та замовлень. Керівники магазинів все частіше цікавляться розробкою та впровадженням CRM-систем для роздрібної торгівлі з метою автоматизації аналізу та обробки даних та підвищення ефективності бізнес-процесів. Статистика показує, що інтеграція в CRM даних про продажі та клієнтів, за складом та запасами товарів, управління кадрами та рекламою підвищує ефективність роботи магазину у 2–3 рази.

Користь автоматизації бізнес-процесів роздрібної торгівлі є неоціненною. Наведемо лише мінімальний перелік основних функцій, що доводять доцільність застосування CRM BAS роздрібна торгівля:
- Контроль та управління даними клієнтів (формування та сегментація бази, визначення ЦА, виявлення статистики переваг, вибір інструментів аналітики).
- Управління маркетингом. Вдається розрахувати рекламний бюджет та терміни акцій, знижки під конкретну цільову аудиторію, налаштувати розсилку та зробити прогноз продажів за сегментами ЦА.
- Інтеграція із сайтом інтернет-магазину.
- Облік переоцінки валюти.
- Управління клієнтським сервісом (облік всіх дзвінків, результативність роботи менеджерів тощо).
- Управління програмою лояльності (облік дисконтних карток та бонусів, контроль над активністю клієнтів в акціях, зберігання історії про покупки).
- Автоматизація інструментів зв’язку із клієнтами.
- Облік продажу клієнтам.
- Постановка завдань співробітникам, контроль за виконанням та ін.
Переваги BAS для роздрібного магазину
Технологія розробки програм BAF спроможна суттєво спростити завдання відділу закупівель та продажів, торгових залів, а також відділів маркетингу. Коли в єдиній базі даних програми для магазину зібрано всю інформацію, можна істотно скоротити кількість помилок при обробці замовлень, пов’язаних з людським фактором.
Переваги, які ви отримаєте від програмного забезпечення BAS:
- Взаємодія з клієнтами (інформування за допомогою e-mail, SMS про нові надходження, акції та бонуси).
- Робочі звіти (аналітика даних з продажу, обробки заявок, роботи менеджерів тощо).
- Програми лояльності (оцінка ефективності рекламних акцій, щоб уникнути неефективних витрат).
- Простий та зрозумілий маркетинг (оптимальний набір інструментів для залучення клієнта, мотивації до покупок).
Клієнтська база – те, що потрібне сучасному бізнесу. Телефонуйте, щоб уточнити інформацію, що вас цікавить, або залиште заявку, щоб менеджери зв’язалися з вами.