CRM-система BAS для роздрібної торгівлі – 24 Новини

CRM-система BAS для роздрібної торгівлі

Роздрібна торгівля відрізняється від інших способів комерційної діяльності обсягом покупок та замовлень. Керівники магазинів все частіше цікавляться розробкою та впровадженням CRM-систем для роздрібної торгівлі з метою автоматизації аналізу та обробки даних та підвищення ефективності бізнес-процесів. Статистика показує, що інтеграція в CRM даних про продажі та клієнтів, за складом та запасами товарів, управління кадрами та рекламою підвищує ефективність роботи магазину у 2–3 рази.

Користь автоматизації бізнес-процесів роздрібної торгівлі є неоціненною. Наведемо лише мінімальний перелік основних функцій, що доводять доцільність застосування CRM BAS роздрібна торгівля:

  • Контроль та управління даними клієнтів (формування та сегментація бази, визначення ЦА, виявлення статистики переваг, вибір інструментів аналітики).
  • Управління маркетингом. Вдається розрахувати рекламний бюджет та терміни акцій, знижки під конкретну цільову аудиторію, налаштувати розсилку та зробити прогноз продажів за сегментами ЦА.
  • Інтеграція із сайтом інтернет-магазину.
  • Облік переоцінки валюти.
  • Управління клієнтським сервісом (облік всіх дзвінків, результативність роботи менеджерів тощо).
  • Управління програмою лояльності (облік дисконтних карток та бонусів, контроль над активністю клієнтів в акціях, зберігання історії про покупки).
  • Автоматизація інструментів зв’язку із клієнтами.
  • Облік продажу клієнтам.
  • Постановка завдань співробітникам, контроль за виконанням та ін.

Переваги BAS для роздрібного магазину

Технологія розробки програм BAF спроможна суттєво спростити завдання відділу закупівель та продажів, торгових залів, а також відділів маркетингу. Коли в єдиній базі даних програми для магазину зібрано всю інформацію, можна істотно скоротити кількість помилок при обробці замовлень, пов’язаних з людським фактором.

Переваги, які ви отримаєте від програмного забезпечення BAS:

  1. Взаємодія з клієнтами (інформування за допомогою e-mail, SMS про нові надходження, акції та бонуси).
  2. Робочі звіти (аналітика даних з продажу, обробки заявок, роботи менеджерів тощо).
  3. Програми лояльності (оцінка ефективності рекламних акцій, щоб уникнути неефективних витрат).
  4. Простий та зрозумілий маркетинг (оптимальний набір інструментів для залучення клієнта, мотивації до покупок).

Клієнтська база – те, що потрібне сучасному бізнесу. Телефонуйте, щоб уточнити інформацію, що вас цікавить, або залиште заявку, щоб менеджери зв’язалися з вами.


ВІД MY.UA


ВІД LUCKYADS


ВІД OBLIVKI

Від Smi.biz


You may also like...

Мы в соц. сетях